Pandemie COVID-19 je na ústupu a v projektu GGP se tak po více než půl roce vrací do hry práce terénních tazatelů. Co je čeká? Od května do října letošního roku realizují tazatelé dotazníky v 6 000 českých domácnostech. Respondenti výzkumu vyplní dotazník buď přímo s proškolenými tazateli, nebo on-line, podle své volby. Odměnou jim pak bude 500 Kč, které si...
Koronavirová pandemie zasáhla různá odvětví, marketingový a sociologický výzkum nevyjímaje. Virus si žádá sociální distancování a nás tak de facto připravil o všechny formy osobního kontaktu s respondenty. Vývoj v našem oboru dlouhodobě směřuje k online dotazování, přesto však stále existují výzkumy, kde se bez osobního dotazování zkrátka neobejdeme. V SC&C jsme proto dali hlavy dohromady a přemýšleli jsme nad alternativou, kterou...
do konce března 2021 volají tazatelé SC&C do panelových domácností projektu SHARE. S ohledem na probíhající pandemii je osobní dotazování dočasně nahrazeno telefonickým. Více informací o projektu najdete ZDE.
Přinášíme první letošní edici našeho opakovaného výzkumu na téma pandemie COVID-19. Sběr dat metodou CAWI proběhl v období 20.2. – 24. 2. 2021 na celkem 1 422 respondentech. Data byla zvážena na populaci ČR 18+. Za jak závažné riziko považujete virus Covid-19 pro Vás osobně? Znáte někoho, kdo má / měl ve Vašem okolí onemocnění COVID-19? V období od zaří...
Přesun naší agentury z Americké na Krakovskou proběhl na přelomu března a dubna loňského roku. Nyní se podařilo dotáhnout také právní úpravy, a tak je Krakovská 7 nově naším sídlem jak fyzickým, tak také právním (a fakturačním). V prostorách secesní administrativní budovy City Business Residence nás naleznete ve 3. patře.
Do našich řad hledáme kolegu nebo kolegyni do hlavního pracovního poměru na pozici Analytik. Co požadujme a nabízíme zjistíte ZDE.
Ředitelka výzkumu SC&C Jana Hamanová se v uplynulém týdnu zúčastnila debaty České sociologické společnosti na téma Etický kodex. Záznam celé debaty můžete shlédnout ZDE.
Přesně 2 000 540 Kč věnovali respondenti našich výzkumných projektů od roku 2013 dobročinné organizaci Dobrý skutek. Poděkování tentokrát necháme na těch nejpovolanějších. Své poděkování totiž Dobrému skutku zaslali 3 přímí příjemci pomoci z peněz od respondentů SC&C: Ema Angelovičová, Ondřej Procházka a Václav Silvestr. My se k obdarovaným připojujeme a věříme, že i v budoucnu pomohou peníze od našich respondentů...
Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR, jehož jsme členy, zahájilo komunikační kampaň s názvem Když výzkum, tak pořádně!. Cílem kampaně je přiblížit (nejen) zadavatelům výzkumných projektů, jak vypadá kvalitní výzkum. Sdružení SIMAR dlouhodobě formuluje pravidla kvalitního výzkumu ve svých standardech a je tak v oboru garantem kvality výzkumných šetření. Standardy jsou nyní k dispozici v aktualizovaném znění...