Kde se Váš názor může přeměnit v dobrý skutek?

Zní to jako pohádkové vyprávění, ale v SC&C je to pravda! Koho by to napadlo, že firma, jejíž náplní jsou již přes 30 let marketingové a sociologické průzkumy je takovým místem. O tom, jak se takové kouzlo dělá, si popovídali Olga Plašilová s Filipem Olivou. Filipe, jak se může názor respondenta proměnit v dobrý skutek? Je to jednoduché. Zadavatel výzkumu...

Oslavili jsme 30. narozeniny SC&C!

Ve čtvrtek 16. června jsme za slunného počasí na pražském Vyšehradě v prostorách Starého purkrabství oslavili 30. výročí existence SC&C.   V rámci dopoledního bloku, který patřil našim externím spolupracovníkům, došlo k ocenění nejlepších tazatelů CATI studia (paní Ludmila Čechová), ad hoc výzkumů (paní Eva Domjenová) a velkých mezinárodních šetření SHARE (paní Věra Němcová) a GGP (pan Adam Degl).   Do nově vzniklé...

První výsledky bleskového COVID výzkumu! – AKTUALIZOVÁNO

Exkluzivní výzkum covid-19

Startuje další vlna volání SHARE Covid-19, potrvá do konce července

Tazatelé – telefonisté jsou čerstvě proškoleni a 3.6. 2021 tak startuje další vlna covidového výzkumu pod hlavičkou SHARE. Druhý rozhovor o epidemii koronaviru ve všech zemích projektu SHARE-ERIC proběhne v červnu a červenci 2021. První rozhovor proběhl cca před rokem a získaná data tak dobře popíší, jak generace 50+ prošla pandemickým obdobím a jak koronavirus ovlivnil její zdraví, práci a další aspekty...

VIII. vlna COVID výzkumu: Stoupá zájem o očkování, důvěra ve stát na minimu!

Přinášíme první letošní edici našeho opakovaného výzkumu na téma pandemie COVID-19. Sběr dat metodou CAWI proběhl v období 20.2. – 24. 2. 2021 na celkem 1 422 respondentech. Data byla zvážena na populaci ČR 18+. Za jak závažné riziko považujete virus Covid-19 pro Vás osobně? Znáte někoho, kdo má / měl ve Vašem okolí onemocnění COVID-19? V období od zaří...

Hledáme posilu do našeho týmu!

Více informací nalezente ZDE!

Dotazník na pohodu!

Jako členská agentura SIMAR i my podporujeme inciativu našeho oborového sdružení! Dotazník je v naší práci důležitým nástrojem a je až příliš jednoduché ho připravit špatně. Co tedy dělat, aby byl dotazník tzv. „na pohodu“? Podrobnosti čtěte ZDE.

Otázky na víkend: Češi chtějí dotované obědy ve školách!

První prosincové dny přinesly nejen sníh, ale také další z výzkumů v rámci série Otázky na víkend. 1 312 respondentů ve věku 18 až 65 se 2. – 5. 12. zúčastnilo online průzkumu SC&C, který se tentokrát ptal na stravování dětí ve školách. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDFTISKOVÁ ZPRÁVA

Mezinárodní den dobrovolníků: Dobročinnost ve výzkumech

5. prosince slavíme Mezinárodní den dobrovolníků, den, který zdůrazňuje důležitost dobrovolnictví a jeho pozitivního vlivu na společnost. V SC&C si tohoto dne vážíme zvlášť, protože věříme, že spolupráce a dobrovolnictví mohou měnit svět kolem nás. V posledních letech jsme mimo jiné zpracovávali hned několik výzkumů, které mapovaly dobrovolnickou činnost ve společnosti, jako např.: Prostřednictvím našich respondentů, kteří se dobrovolně vzdávají...

ONV: Svatomartinská husa je hit!

Se začátkem listopadu proběhl další z tradičních výzkumů z edice Otázky na víkend. 1 312 respondentů ve věku 18 až 65 se zúčastnilo víkendového (3. – 5. 11.) online průzkumu SC&C, který se tentokrát ptal na tradiční lahůdky spojené se svátkem sv. Martina. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDF TISKOVÁ ZPRÁVA

Říjnové ONV – Češi a sport II: Národním sportem je hokej!

Přinášíme druhou část říjnového výzkumu. 1 505 respondentů ve věku 18 až 65 se 1. – 3. 10. zúčastnilo online průzkumu SC&C, který se zaměřoval na pasivní i aktivní sport v Česku. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDF TISKOVÁ ZPRÁVA

Říjnové ONV: Češi a sport

Přinášíme vám první část nového výzkumu. 1 505 respondentů ve věku 18 až 65 se zúčastnilo víkendového (1. – 3. 10.) online průzkumu SC&C, který se zaměřoval na pasivní i aktivní sport v Česku. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDF

S Brand Comparison Index se představíme na konferenci Zákazník 2030

Již příští týden, konkrétně 12. října, se zúčastníme konference Zákazník 2030. V rámci této konference nabídneme stánek, na kterém představíme náš unikátní nástroj pro měření míry úspěchu značek na českém trhu – Brand Comparison Index (BCI). Přijďte se za námi podívat a my Vám rádi vysvětlíme, k čemu se BCI hodí, jak vzniká a co lze s jeho pomocí zjistit.

OTÁZKY NA VÍKEND: Kolem nepodmíněného příjmu tápeme.

1 553 respondentů ve věku 18 až 65 se zúčastnilo víkendového (1. – 4. 9.) online průzkumu SC&C, který se zaměřoval na nepodmíněný základní příjem. Zváženo na populaci ČR 18+. TISKOVÁ ZPRÁVA VÝZKUMNÁ ZPRÁVA

OTÁZKY NA VÍKEND: Češi potvrdili pověst houbařského národa. Sbíráme i lesní plody.

1 553 respondentů ve věku 18 až 65 se zúčastnilo víkendového (1. – 4. 9.) online průzkumu SC&C, který se zaměřoval na sběr hub a lesních plodů. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDF TISKOVÁ ZPRÁVA V DOCX