
Zní to jako pohádkové vyprávění, ale v SC&C je to pravda! Koho by to napadlo, že firma, jejíž náplní jsou již přes 30 let marketingové a sociologické průzkumy je takovým místem. O tom, jak se takové kouzlo dělá, si popovídali Olga Plašilová s Filipem Olivou. Filipe, jak se může názor respondenta proměnit v dobrý skutek? Je to jednoduché. Zadavatel výzkumu...
Ve čtvrtek 16. června jsme za slunného počasí na pražském Vyšehradě v prostorách Starého purkrabství oslavili 30. výročí existence SC&C. V rámci dopoledního bloku, který patřil našim externím spolupracovníkům, došlo k ocenění nejlepších tazatelů CATI studia (paní Ludmila Čechová), ad hoc výzkumů (paní Eva Domjenová) a velkých mezinárodních šetření SHARE (paní Věra Němcová) a GGP (pan Adam Degl). Do nově vzniklé...
Exkluzivní výzkum covid-19
Tazatelé – telefonisté jsou čerstvě proškoleni a 3.6. 2021 tak startuje další vlna covidového výzkumu pod hlavičkou SHARE. Druhý rozhovor o epidemii koronaviru ve všech zemích projektu SHARE-ERIC proběhne v červnu a červenci 2021. První rozhovor proběhl cca před rokem a získaná data tak dobře popíší, jak generace 50+ prošla pandemickým obdobím a jak koronavirus ovlivnil její zdraví, práci a další aspekty...
Přinášíme první letošní edici našeho opakovaného výzkumu na téma pandemie COVID-19. Sběr dat metodou CAWI proběhl v období 20.2. – 24. 2. 2021 na celkem 1 422 respondentech. Data byla zvážena na populaci ČR 18+. Za jak závažné riziko považujete virus Covid-19 pro Vás osobně? Znáte někoho, kdo má / měl ve Vašem okolí onemocnění COVID-19? V období od zaří...
V novém roce bychom rádi zdůraznili momenty, kdy se nebereme až tak vážně. Budeme vám proto v nepravidelných intervalech přinášet básničky ze světa marketingového a sociologického výzkumu! Výzkum Výzkumník, když mínění snad, zmapovat chce veřejné, chce od lidí zjistit prostě, co by jo a co by né! Pomocný mu k tomu budiž, nechť je bráno na zřetel, člověk řádně proškolený,...
Ředitelka výzkumu Jana Hamanová se včera zúčastnila tiskové konference u příležitosti představení projektu NEXT Ženy, který realizuje právní kancelář Havel & Partners a na kterém spolupracujeme. Záznam tiskové konference naleznete ZDE. Z projektu vznikly také články Havel & Partners, ČTK a Seznam zpráv.
Článek serveru iDnes založený na našem výzkumu pro Českou asociaci pojišťoven naleznete zde.
V rámci červnových oslav 30. výročí založení SC&C měli všichni klienti a přátele možnost nám popřát do knihy přání, ale i elektronicky. Níže naleznete výběr těch nejzajímavějších, děkujeme však všem a za všechna! „Ještě jednou děkuji za velmi milé pozvání a téměř 10 letou spolupráci. Mám velkou radost, že se náš Dobrý skutek i principy, které v něm vyznáváme, tenkrát zalíbily. Vaší věrnosti...
1.7. 2022 vstupuje v platnost zákon, který zakazuje nevyžádané telefonáty z oblasti telemarketingu. Marketingový a sociologický výzkum však do této kategorie nespadá, protože respondentovi nic nenabízí a jeho cílem ani není něco prodat, ale jen zjistit informace a názory. Podrobně se tématu věnuje článek serveru Novinky.cz nebo také zpráva na webu iniciativy ProVýzkum.
Oborové porovnání pro letošní rok najdete na webových stránkách BC Indexu. Pro případnou objednávku BC Indexu za konkrétní obory nás kontaktujte na jhamanova@scac.cz .
Dobrému skutku jsme prostřednictvím našich respondentů přispěli od roku 2013 do konce roku 2021 částkou 2. 257. 400,- Kč! Děkujeme!