Zní to jako pohádkové vyprávění, ale v SC&C je to pravda! Koho by to napadlo, že firma, jejíž náplní jsou již přes 30 let marketingové a sociologické průzkumy je takovým místem. O tom, jak se takové kouzlo dělá, si popovídali Olga Plašilová s Filipem Olivou. Filipe, jak se může názor respondenta proměnit v dobrý skutek? Je to jednoduché. Zadavatel výzkumu...
Ve čtvrtek 16. června jsme za slunného počasí na pražském Vyšehradě v prostorách Starého purkrabství oslavili 30. výročí existence SC&C. V rámci dopoledního bloku, který patřil našim externím spolupracovníkům, došlo k ocenění nejlepších tazatelů CATI studia (paní Ludmila Čechová), ad hoc výzkumů (paní Eva Domjenová) a velkých mezinárodních šetření SHARE (paní Věra Němcová) a GGP (pan Adam Degl). Do nově vzniklé...
Exkluzivní výzkum covid-19
Tazatelé – telefonisté jsou čerstvě proškoleni a 3.6. 2021 tak startuje další vlna covidového výzkumu pod hlavičkou SHARE. Druhý rozhovor o epidemii koronaviru ve všech zemích projektu SHARE-ERIC proběhne v červnu a červenci 2021. První rozhovor proběhl cca před rokem a získaná data tak dobře popíší, jak generace 50+ prošla pandemickým obdobím a jak koronavirus ovlivnil její zdraví, práci a další aspekty...
Přinášíme první letošní edici našeho opakovaného výzkumu na téma pandemie COVID-19. Sběr dat metodou CAWI proběhl v období 20.2. – 24. 2. 2021 na celkem 1 422 respondentech. Data byla zvážena na populaci ČR 18+. Za jak závažné riziko považujete virus Covid-19 pro Vás osobně? Znáte někoho, kdo má / měl ve Vašem okolí onemocnění COVID-19? V období od zaří...
Vědci po celém světě mohou počínaje dneškem pracovat s daty z 9. vlny projektu SHARE, která jsme sbírali v letech 2021 a 2022. Co je v datech nového? Více informací naleznete ZDE.
Více informací nalezente ZDE!
Jako členská agentura SIMAR i my podporujeme inciativu našeho oborového sdružení! Dotazník je v naší práci důležitým nástrojem a je až příliš jednoduché ho připravit špatně. Co tedy dělat, aby byl dotazník tzv. „na pohodu“? Podrobnosti čtěte ZDE.
První prosincové dny přinesly nejen sníh, ale také další z výzkumů v rámci série Otázky na víkend. 1 312 respondentů ve věku 18 až 65 se 2. – 5. 12. zúčastnilo online průzkumu SC&C, který se tentokrát ptal na stravování dětí ve školách. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDFTISKOVÁ ZPRÁVA
5. prosince slavíme Mezinárodní den dobrovolníků, den, který zdůrazňuje důležitost dobrovolnictví a jeho pozitivního vlivu na společnost. V SC&C si tohoto dne vážíme zvlášť, protože věříme, že spolupráce a dobrovolnictví mohou měnit svět kolem nás. V posledních letech jsme mimo jiné zpracovávali hned několik výzkumů, které mapovaly dobrovolnickou činnost ve společnosti, jako např.: Prostřednictvím našich respondentů, kteří se dobrovolně vzdávají...
Se začátkem listopadu proběhl další z tradičních výzkumů z edice Otázky na víkend. 1 312 respondentů ve věku 18 až 65 se zúčastnilo víkendového (3. – 5. 11.) online průzkumu SC&C, který se tentokrát ptal na tradiční lahůdky spojené se svátkem sv. Martina. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDF TISKOVÁ ZPRÁVA
Přinášíme druhou část říjnového výzkumu. 1 505 respondentů ve věku 18 až 65 se 1. – 3. 10. zúčastnilo online průzkumu SC&C, který se zaměřoval na pasivní i aktivní sport v Česku. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDF TISKOVÁ ZPRÁVA
Přinášíme vám první část nového výzkumu. 1 505 respondentů ve věku 18 až 65 se zúčastnilo víkendového (1. – 3. 10.) online průzkumu SC&C, který se zaměřoval na pasivní i aktivní sport v Česku. Zváženo na populaci ČR 18+. VÝZKUMNÁ ZPRÁVA V PDF
Již příští týden, konkrétně 12. října, se zúčastníme konference Zákazník 2030. V rámci této konference nabídneme stánek, na kterém představíme náš unikátní nástroj pro měření míry úspěchu značek na českém trhu – Brand Comparison Index (BCI). Přijďte se za námi podívat a my Vám rádi vysvětlíme, k čemu se BCI hodí, jak vzniká a co lze s jeho pomocí zjistit.