Volné pracovní pozice
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Sháníme do týmu na 4 – 6 měsíců všestrannou kolegyni nebo kolegu na pomoc s chodem kanceláře, administrativou a přípravou akcí.
Koho hledáme?
• Středoškolské vzdělání
• PC dovednosti (MS Excel, Word, Power Point, Outlook)
• Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Pozitivní přístup; multitasking
• Profesionální a vstřícné vystupování, výborné komunikační schopnosti
• Pečlivost, spolehlivost, schopnost samostatné práce a zodpovědnost
Jaká bude Vaše náplň práce? Tak třeba:
• Administrativní a organizační podpora kanceláře
• Objednávání kancelářských potřeb
• Telefonická komunikace s tazateli a respondenty
• Přijímání, odesílání a distribuce písemné korespondence, balíků a kurýrů
• Vyřizování dokumentů na úřadech a jiné pochůzky
• Organizace a udržení pořádku a chodu společných kancelářských prostor (kuchyňky, zasedací místnosti)
• Zajištění občerstvení na schůzkách a školeních
• Další úkoly spojené s výzkumy a dalšími projekty, na kterých pracujeme
A co nabízíme?
• Zkrácený úvazek (např. pro maminku na mateřské, nebo seniora, nebo pečující osoba) – pružná prac. doba 4 – 6 hod.
• Práci na DPČ, IČO
• Možnost nastoupit ihned
• Práce na 4 – 6 měsíců, ale s možným výhledem na pokračování spolupráce
• Přiměřené finanční ohodnocení a benefity
• Výbornou dostupnost, metro “A, B, C“ – Václavské nám. Krakovská ulice
• Různorodou a smysluplnou práci, rozhodně žádná nuda
• Férové a přátelské prostředí
Pokud jsme Vás zaujali, tak neváhejte a kontaktujte nás!
Pro nabídky externí spolupráce klikněte zde.
V současnosti nenabízíme žádnou interní pozici. Pokud i tak máte pocit, že máte být součástí našeho týmu, využijte pro kontaktování formulář níže.