Data základ úspěšného marketingu? V krizi dvojnásob!
Je (bohužel) zavedenou praxí, že v momentě, kdy se ekonomika dostane do recese, a firmy jsou nuceny upravovat své rozpočty, je budget marketingového odělení jedním z prvních, který se redukuje. Marketing je totiž mylně považován v době krize za zbytný. Je tomu ale skutečně tak?

Samožejmě není! V době krize se utváří tzv. "nové rozložení sil na trhu" a je tak extrémě důležité se marketingu v době krize věnovat na základě dat. Proč?
- Obchod nikdy nefunguje na základě dojmů. Je rozdíl si myslet, co zákazník chce a skutečně to vědět
- Krize mění hodnoty zákazníků a je tak ideální dobou pro vhodně zacílený marketing
- Když konkurence omezuje marketing, otevírá tím prostor pro marketing Váš
- Marketing je hybnou silou prodeje, ať je krize, nebo ne
- Tvrdá data Vám v době krize ukáží, co je pro zákazníky skutečně důležité
- Marketing bez skutečné znalosti cílové skupiny je vyhazováním peněz z okna
