V novém roce bychom rádi zdůraznili momenty, kdy se nebereme až tak vážně. Budeme vám proto v nepravidelných intervalech přinášet básničky ze světa marketingového a sociologického výzkumu!
Výzkum
Výzkumník, když mínění snad, zmapovat chce veřejné, chce od lidí zjistit prostě, co by jo a co by né!
Pomocný mu k tomu budiž, nechť je bráno na zřetel, člověk řádně proškolený, jedním slovem – tazatel!
Osobně, či telefonem, nebo klidně počítač, hlavně když se přesně zjistí, komu co a hlavně nač.
Analýza statistická, dodá data validní, Co na tom že jeden zuří, když druhého uklidní.
Na charitu přispět může, kdo otázky zodpoví, tím pádem se radost z práce, ve výzkumu násobí!
Zjištění, když relevantní, zákazníkům dají vhled, Výzkum, aspoň o malinko, jasnější jim kreslí svět!