CATI
CATI je kvantitativní metoda sběru dat, kdy profesionální operátoři telefonují vybraným respondentům (databáze telefonních čísel je buď naše, nebo Vaše – klientova). Rozhovor se řídí standardizovaným dotazníkem, který zajišťuje odpovídající filtrování otázek a bezchybné vyplnění odpovědí.
Metoda je vhodná pro kratší dotazníky (5 – 20 minut) nebo B2B projekty a umožňuje okamžitou kontrolu dat (sledování operátorů, náslechy, nahrávky). Výzkumy provádíme ve vlastním call centru pomocí programů Data Collection.
Kdy se CATI hodí?
- Zkoumáte spokojenost a loajalitu
- Zjišťujete znalost značek na trhu
- Chcete určit trendy ve spotřebním chování
- Je potřeba hodnotit efektivitu komunikačních kampaní
- Při výzkumu veřejného mínění
Máme vlastní profesionálně vybavené CATI studio v Praze, které můžete kdykoliv navštívit.
Díky skvělému softwarovému vybavení Vám nabízíme:
- Přístup k průběžným výsledkům odkudkoliv a kdykoliv
- Tvorbu tabelací a grafů
- Audiovizuální kontrolu průběhu dotazování včetně možnosti audiovizuálních záznamů
- Automatickou kontrolu kvót, případně změnu jejich nastavení
- Prioritizaci vybraných telefonních čísel nebo skupin
- Závěrečný export souborů v požadovaném formátu (*.xlsx, *.csv, *.sav a další)