Vám na míru


 

Z mnoha důvodů pracujeme raději na míru, ne podle obecné šablony. Nejsme velká unifikovaná továrna na výzkumy, jsme spíše zakázková výroba. Ctíme tradiční postupy, zároveň však přidáváme inovace a technologie tam, kde se to hodí.

na_míru3

 

Někteří zákazníci nemají rádi internetové panely respondentů, ale zároveň chtějí výzkum udělat online. Protože i my máme k internetovým panelům své výhrady, tak jsme skloubili telefonický a online výzkum do metody CAPRI.

 

Možná se dostanete do situace, kdy budete chtít realizovat hloubkové rozhovory, nicméně nemáte ani čas ani dost peněz na to, aby proběhly opravdu na osobní úrovni. Existuje možnost, která zachová nutné maximum informací a přitom bude levnější a rychlejší – STEPHI (hloubkové rozhovory po telefonu).

 

Chcete si výzkum udělat celý sami, ale potřebujete alespoň občas konzultaci nebo odbornou oponenturu. I tento způsob je nám dobře známý, takže stačí si o konzultaci napsat nebo říct.

 

A možná také chcete všechny svoje zkušenosti s výzkumem shrnout do systematické informace nebo chcete rozšířit své teoretické znalosti o některých výzkumných technikách a metodách. A k tomu slouží kurzy – buď ty na klíč nebo ucelený semestrální.

Kurzy / školení na klíč:

 

Reference:

Ještě Vám dlužím zpětnou vazbu na kurz výzkumu trhu na míru. Účast na kurzu byla pro mě i pro kolegu přínosná, ne jenom z pohledu ucelení si znalostí o jednotlivých krocích marketingového výzkumu, ale zejména i kvůli komorní atmosféře a možnosti prodiskutovat konkrétní témata spojená s FMCG oborem víc do hloubky.

Jana Oščádalová

Školení na klíč – kopie

 

 

 

 

 

Pole označená * jsou povinná.

Jméno*
Příjmení*
Společnost*
Váš email*
Váš telefon*
Témata, ve kterých se chcete školit*
Předpokládaný počet účastníků
Předpokládaný termín
Přiložit soubor

 

Semináře 2017

 

 

A pokud chcete něco opravdu na míru, tak to rovnou napište do formuláře – my se hned ozveme zpátky 🙂

Comments are closed