Komerční subjekty


komerční subujetky – kopie

Výzkum trhu vznikl pro potřeby trhu – podnikatelů a manažerů všech úrovní a oborů.  Kromě toho, že přináší informace, se výzkum v komerci také musí vyplatit, tzn. musí se rychle vrátit investice do něj vložená (ROI). Z toho plyne, že Vám nabízíme řešení, která jsou pro Vás efektivní, i když to možná bude znamenat kompromisy pro nás i pro Vás.

 

Připravte se, že na začátku se budeme hodně ptát a to proto, abychom Vám na konci předali odpovědi na Vaše otázky.

 

Obvykle se ptáme na otázky typu:

fajfka_odrážkaProč chcete výzkum dělat? Jaké informace Vám chybí? Co Vás (myšleno Vaši firmu) trápí?

 

fajfka_odrážkaKdo výzkum potřebuje? Vy, vedení firmy, někteří kolegové nebo se to „prostě tak dělá“?

 

fajfka_odrážkaJaké máte s výzkumy zkušenosti? Je to Vaše „prvotina“, nebo jste zkušení?

 

fajfka_odrážkaNavazujete na podobné výzkumy, nebo je to nový projekt?

 

fajfka_odrážkaNa jaké TŘI zásadní otázky má dát výzkum odpověď?

 

fajfka_odrážkaCo se bude dít, až budete mít výsledky výzkumu v ruce?

 

fajfka_odrážkaJaký máte harmonogram projektu? Je dost času, nebo bylo včera pozdě?

 

fajfka_odrážkaMáte už schválený rozpočet, nebo o něm budete teprve jednat?

 

 

Vidíte sami, že otázky nejsou složité a většinu z nich umíte zodpovědět bez přípravy, takže nic nebrání tomu, se o Vašich záměrech pobavit osobně a bez obav. Navíc Vám samozřejmě i my odpovíme na to, co Vás zajímá.

 

Máme zkušenosti s výzkumy pro střední firmy i velké korporace, se standardními projekty podle předem daného zadání, ale také s originálními přístupy šitými na míru. Standardní nabídku služeb najdete zde, pokud si chcete raději nejdřív promluvit, neváhejte a pište.

 

 

SCAC - firemní portrét

Mgr. Jana Hamanová

 

e-mail: jhamanova@scac.cz

 

mobilní tel.: +420 732 150 284 

  

Kontaktní formulář

 

Komerční výzkumy, které děláme, mají jednu velkou výhodu – vždycky mají smysl, jsou pragmatické a užitečné.

 

Comments are closed