Semináře 2017

 

V roce 2017 Vás srdečně zveme na tyto semináře:

 

Dostanou se všechny děti z Vaší obce v roce 2020 do školky? Zjistěte to!

Víte, kolik dětí ve Vaší obci, vám přijde do mateřské školky? Seminář o možnostech řešení, jak pracovat s novelou školského zákona v praxi.

Komu je seminář určen?

Seminář je určen pro všechny, kteří se zabývají Strategickým plánem obce a mají ve své odpovědnosti zajištění naplňování potřeb občanské vybavenosti.

více informací

a

23. 2. 2017 čtvrtek od  9:30 do 12:30

28. 3. 2017 úterý od  9:30 do 12:30 prihlaska-na-seminar

Z technických důvodů je termín semináře přesunut
z 26. 9. 2017 na 3.10.2017 úterý od 9:30 do 12:30

Děkujeme za pochopení.

 

 

 

 

UX testování webových stránek a aplikací

UX testování webových stránek a aplikací aneb Podívejte se na svůj web očima zákazníka. Zapojte uživatele do testování a  vývoje Vaší aplikace nebo webové stránky. Předvedeme Vám metodologii i praktické ukázky. Ukážeme Vám, nač si u UX dát pozor a co  nepřehlédnout.

Komu je seminář určen?

Seminář je určen všem, kteří vyvíjejí firemní webové stránky nebo aplikace a chtějí aby funkčnost a hodnocení webu/aplikace bylo co možná nejvíce v souladu s potřebami jejich uživatelů.

více informací

a

25. 4. 2017 úterý od  9:30 do 12:30 

 

 

 

Práce s daty

Práce s daty aneb Jak se vyvarovat chyb v procesu práce s daty i jak se získává informace z veřejných dat

1. Jakým způsobem lze data získávat?
2. Jaká jsou úskalí a chybovost dat a jak se to řeší?
3. Jak se dozvědět co nejvíce o své konkurenci a klientech z existujících databází?

4.Jak efektivně zpracovat velké množství dat např. pomocí maker, syntaxí a podobných postupů.
Vše Vám ukážeme na zajímavých příkladech z naší praxe.

Komu je seminář určen?
Manažerům, kteří pracují s interními i externími daty v různých oblastech – CRM, sales, věrnostní programy, HR, brand, marketing atd.

více informací

a

30. 5. 2017 úterý od  9:30 do 12:30 

 

 

 

 

Interpretace (nejen) předvolebních výzkumů

Tento prezentační seminář má za cíl poskytnout novinářům a analytikům potřebné informace pro kvalitní interpretaci výsledků (nejen) předvolebních odhadů, ale i komentářů založených na výzkumu veřejného mínění. Využijte skvělé příležitosti k načerpání informací a zúčastněte se.

Komu je seminář určen?

Seminář je podporou pro všechny, kteří v mediálním prostoru pracují s předvolebními průzkumy.

 

více informací

prihlaska-na-seminar

a

19. 9. 2017 úterý od  9:30 do 12:30 

 

 

 

 

 

Proč měřit úspěch v čase?

Naši odborníci a hosté vám na tomto prezentačním semináři názorně představí, že součástí neochabujícího úspěchu je být neustále správně informován. Proč je důležité vědět, co si lidé myslí a sledovat vývoj názoru v čase? Jak na to vám prozradíme na našem semináři, který se bude konat v Clarion Hotel Prague City na Praze 2.

 

Komu je seminář určen?

Seminář je určen manažerům, vedoucím vývoje, obchodním ředitelům, marketingovým pracovníkům a obecně všem, kteří potřebují dlouhodobě sledovat vliv změn, vývoj trendů, názorů a postojů nejen u svých zákazníků.

 

více informací

prihlaska-na-seminar

a

22. 9. 2017 pátek od  9:30 do 12:30 

 

 

 

 

 

Pochopte lépe své zákazníky

Zjistíte, jak se chovají nejen Vaši zákazníci, ale především, co je k tomu vede (motivace a bariéry) a jak s tím následně můžete pracovat k oboustranné spokojenosti.

Komu je seminář určen?
Seminář je určen těm, kteří potřebují hlubší informaci o chování a motivaci zákazníků,  a nestačí jim pouhé číslo.

a

prihlaska-na-seminar

23. 11. 2017 čtvrtek od  9:30 do 12:30 

Comments are closed