Semestrální kurz – září 2016


Semestrální kurz marketingového výzkumu 

Počet výukových dnů: 7 lekcí (56 vyučovacích hodin)
Termín kurzu: 13. 9. – 8. 11. 2016
Výukové dny: 13.9. / 20.9. / 4.10. / 11.10. / 18.10. / 1.11. / 8.11.
Čas konání: 9:00 – 16:30
Cena kurzu pro 1 účastníka: 36 000,- Kč /1500 € + 21% DPH
Lektoři kurzu: tým výzkumníků SC&C
Odborný garant kurzu:
Mgr. Jana Hamanová
Místo konání: SC&C spol. s r.o., Americká 21, Praha 2

Seminář_obrázek2

 

Největší radost Vám nezaručí ani znalosti, ani vlastnictví, ale proces učení a cesta k cíli. Carl Friedrich Gauss

a

 

 

Cíl (popis) kurzu

Cílem kurzu rozhodně není nahradit vysokoškolská studia, ale poskytnout systematický přehled o jednotlivých tématech marketingového výzkumu. Tak abyste výzkum uměli dobře zadat nebo vyhodnotit.

 

Semestrální kurz – program

 

Organizační záležitosti

 

Kurz je určen

Pro všechny, kteří pracují s výzkumnými daty a zprávami a chtějí nebo potřebují větší znalost samotné výzkumné materie. 

Výsledek úspěšného absolvování

Právě díky tomuto kurzu si uděláte profesionální přehled o možnostech marketingového výzkumu od základů k aplikaci.

Na konci kurzu získá každý účastník certifikát, ale to zásadní by mělo být pochopení, o čem marketingový výzkum je a jak ho dělat kvalitně a efektivně. A samozřejmě také rozumět výstupům z výzkumů, ať už jsou to tabulky nebo grafy nebo originální data.

Předpoklady (vstupní znalosti)

K účasti v kurzu nejsou potřeba žádné zvláštní dovednosti nebo znalosti.

 

Přihláška

Přihlásit se můžete ZDE

 

 

 

Pro bližší informace nás kontaktujte:

 

Olga Plašilová

mobilní tel.: +420 733 532 595

e-mail: oplasilova@scac.cz

Comments are closed