PROČ MĚŘIT ÚSPĚCH V ČASE? Prezentační seminář září 2017

 

Grafika_pozvanka_proc_merit_uspech_web

 

V pátek 22. 9. 2017 připravila společnost SC&C se zástupci marketingových oddělení České spořitelny a Rádia Impuls prezentační seminář PROČ MĚŘIT ÚSPĚCH V ČASE?

 

JE POTŘEBA ÚSPĚCH MĚŘIT?

Vždyť je to jasné, úspěch je když se mi vše podařilo prodat, když mám další zakázky, nemám nouzi o spokojené zákazníky a zaměstnance.

 

A funguje to tak navždy? Nebo je právě popsaný stav spíše výsledkem zvenku neviditelné práce s informacemi, které přináší měření úspěchu?

 

Takže co a kdy měřit?

V dnešní době internetové spousta firem své zákazníky ani nezná. Neví, čím u svých zákazníků zabodovala a ani neví, proč jí opouští. To samé platí o zaměstnancích. Jak správně nastavit jejich motivační kritéria na úspěchu firmy?

 

Mezi základní předpoklady úspěchu patří povědomí, znalost značky a spokojenost zákazníků. Jasným příkladem kdy tyto parametry sledovat je uvedení nového výrobku na trh, nebo spuštění marketingové kampaně či vstup nového konkurenta a změna trendu. Pro srovnání a nadčasovost úspěchu je navíc nutné vše sledovat dlouhodobě a opakovaně.

 

Je možné to všechno sledovat?

A právě o tom jak který parametr sledovat a které metody jsou k tomu nejvhodnější, byl náš seminář. Setkáním provázela Jana Hamanová a Jakub Janas, který představil kromě metody trackingových výzkumů i užitečnou kalkulačku pro výpočet NPS. Tato aplikace na základě NET PROMOTER SCORE je využitelná pro firmy a instituce všude tam, kde potřebujete zjistit spokojenost a loajalitu.

 

O tom jak metodu trackingových výzkumů, používá v praxi Česká spořitelna, odlehčeně vyprávěli Petr Šmíd a Marek Šubr. Petra Keprtová z Rádia Impuls představila přímý vliv trackingových výzkumů například na cenu reklamního času v médiích.

 

VÍTE CO JE TO TRACKING?

Pod slovem tracking si mnoho lidí představuje spíše výstup do hor než dlouhodobé výzkumy, ale má to nečekaně společného. Obě činnosti potřebují překvapivě stejné předpoklady – vytrvalost a jasně stanovený cíl.

 

horolezci_2

 

Stejně tak jako stoupají horolezci spojeni lanem za sebou, stejně tak se dlouhodobé výzkumy opakují v pravidelných rozestupech a jsou kontinuálně propojeny stejnými pravidly např. použitá metoda, stejné otázky, atd… Jistota dosáhnutí stanoveného cíle je tak výrazně pravděpodobnější.

PODÍVEJTE SE NA NAŠI FOTOGALERII:

Příjemné prostory a skvělé občerstvení zajistil hotel Clarion Prague na Tylově náměstí v Praze 2.

 

tracking tracking1 tracking2 tracking3 tracking4 tracking5 tracking6 tracking7 tracking8

Comments are closed