INTERPRETACE (NEJEN) PŘEDVOLEBNÍCH VÝZKUMŮ prezentační seminář 19. 9. 2017

 

INTERPRETACE (NEJEN) PŘEDVOLEBNÍCH VÝZKUMŮ

 

Co se na semináři dozvíte?

fajfka_odrážkaJaký je rozdíl mezi volebními preferencemi a volebním modelem

 

fajfka_odrážkaCo je statistická chyba a jak s ní v průzkumech pracovat

 

fajfka_odrážkaProč se některé výzkumy trefí do výsledků voleb a jiné ne

 

 

Přihlaste se

Prezentační seminář

INTERPRETACE (NEJEN) PŘEDVOLEBNÍCH VÝZKUMŮ

ÚTERÝ 19. 9. 2017 od 9:30 do 12:30 hod.

prihlaska-na-seminar

sídlo společnosti SC&C, Americká 21, Praha 2 – Vinohrady

Cena: Bezplatné

PODÍVEJTE SE NA PROGRAM SEMINÁŘE

 

Komu je seminář určen?

TIP_2a

 

 

Naším cílem je poskytnout novinářům a analytikům potřebné informace pro kvalitní interpretaci výsledků (nejen) předvolebních odhadů, ale i komentářů založených na výzkumu veřejného mínění. Využijte skvělé příležitosti k načerpání informací a zúčastněte se.

 

 

 

3 ZÁSADY DOBRÉ INTERPRETACE VÝZKUMŮ

1. Nezaměňovat fakta s názory

Základem dobré interpretace jsou jasná fakta.

 

2. Zajistit důvěryhodná data – zdroj

Interpretaci je dobré podpořit i vizuálně (grafy, tabulky, fotodokumentace apod.) z ověřených zdrojů.

 

3. Mít přehled o problematice

Autor interpretace pracuje s pointou. Je si vědom toho, že komentář bez „trefy do černého“ není funkční. Proto se snaží vzdělat v daném oboru a faktům rozumět.

 

Kdo je Váš lektor?

Mgr. Jana Hamanová, ředitelka výzkumu SC&C

Jana Hamanová

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jana je absolventkou Fakulty sociálních věd UK v Praze, kde se specializovala na studium sociologie a sociologické metodologie.

Jako ředitelka výzkumu ve výzkumné agentuře SC&C vede a ručí za kvalitu zpracování všech významných výzkumných studií v oblasti marketingu, sociologie, demografie, politologie. Má zkušenosti z více než 500 projektů, a to jak s projekty pro komerční sféru (Tchibo, Makro, Adidas, Telefónica O2 aj.), tak pro akademickou sféru (Sociologický ústav AV ČR, MU v Brně), pro média (Česká televize – předvolební průzkumy a Exit Poll od roku 1996, Český rozhlas, MF Dnes,aj.) a také pro státní správu a samosprávu (MPSV, Ministerstvo obrany, Úřad vlády ČR).

 

Bc. Filip Oliva, projektový manažer, výzkumník

Filip Oliva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Filip vystudoval bakalářský obor sociologie na Univerzitě Pardubice. Již od roku 2010 se v naší společnosti zaměřuje jako výzkumník na kvalitativní  a kvantitativní výzkumy. 

V rámci mezinárodního projektu SHARE zajišťuje sběr dat v České republice. Což znamená zorganizovat sběr dat z více než 4000 domácností.

 

O SC&C

Výzkumná agentura SC&C působí na trhu více než 25 let.
Víme, že užitečnost výzkumu se neměří množstvím složitých výpočtů, ale relevancí získané informace. Volební průzkumy zpracováváme pravidelně.

Jsme jediná společnost, která realizovala Exit Poll v ČR.
Málokdo na konci května 2010 tušil, že výsledky voleb do poslanecké sněmovny budou takovým překvapením. Byli jsme u toho „v přímém přenosu“, protože jsme realizovali Exit Poll pro Českou televizi a hodně se nám povedl. Celý projekt probíhal v oba volební dny na 370 volebních okrscích, zúčastnilo se jej 23 tisíc respondentů a v terénu pracovalo více než 500 osob (tazatelů, supervizorů). Více na našich stránkách http://scac.cz/exit-poll-2010, nebo na stránkách České televize http://www.ceskatelevize.cz/porady/10252839638-hyde-park-ct24/213411058080114-hyde-park/

 

Organizace semináře

Seminář bude probíhat v prostorách společnosti SC&C. Občerstvení zajištěno. Týden před uskutečněním semináře Vám bude zaslán informativní e-mail s bližším popisem místa konání.

V případě dotazů volejte na níže uvedený kontakt:

 733 532 595 – Olga Plašilová, asistentka obchod a marketing

 

 

Těšíme se na Vás

scc_tym_2_orez_bf_au_logo

Comments are closed