CATI

CATI  je kvantitativní metoda sběru dat, kdy profesionální operátoři telefonují vybraným respondentům (databáze telefonních čísel je buď naše, nebo Vaše – klientova). Rozhovor se řídí standardizovaným dotazníkem, který zajišťuje odpovídající filtrování otázek a bezchybné vyplnění odpovědí.

Metoda je vhodná pro kratší dotazníky (5 – 20 minut) nebo B2B projekty a umožňuje okamžitou kontrolu dat (sledování operátorů, náslechy, nahrávky). Výzkumy provádíme ve vlastním call centru pomocí programů Data Collection.

Kdy se CATI hodí?

  • Zkoumáte spokojenost a loajalitu
  • Zjišťujete znalost značek na trhu
  • Chcete určit trendy ve spotřebním chování
  • Je potřeba hodnotit efektivitu komunikačních kampaní
  • Při výzkumu veřejného mínění

Máme vlastní profesionálně vybavené CATI studio v Praze, které můžete kdykoliv navštívit.

Díky skvělému softwarovému vybavení Vám nabízíme:

  • Přístup k průběžným výsledkům odkudkoliv a kdykoliv
  • Tvorbu tabelací a grafů
  • Audiovizuální kontrolu průběhu dotazování včetně možnosti audiovizuálních záznamů
  • Automatickou kontrolu kvót, případně změnu jejich nastavení
  • Prioritizaci vybraných telefonních čísel nebo skupin
  • Závěrečný export souborů v požadovaném formátu (*.xlsx, *.csv, *.sav a další)